onsdag 1 mars 2017

#100 Blogg100

Idag har jag anmält mig till Blogg100. Det innebär att jag from idag ska posta ett nytt blogginlägg varje dag 100 dagar i rad. Inläggen kommer ibland att vara mer utförliga och vissa dagar intetsägande, men förhoppningsvis sätter det igång min kreativitet när det gäller bloggandet igen. Varför det är extra viktigt med blogg100 nu, hur Blogg100 kom till och hur du anmäler dig kan du läsa om här
Ikväll ser jag fram emot att vår finansminister, Magdalena Andersson gäster Växjö samt att ombuden i Kronobergs län till S-kongressen i april ska samlas. Är otroligt hedrad att vara ett av ombuden. Det bli spännande och lärorikt. Många motioner ska avhandlas och politik formas. Kommer såklart också att bli roligt att träffa andra sossar från hela Sverige. Innan kvällen ska jag dock läsa diverse handlingar samt klura på en motion och skrivelse. Försöker dessutom bota min förkylning med masalate.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar